Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /storage/c/s/csepelihondab/wwwroot/index.php on line 101
Utángyártott új, minőségi Japán alkatrészek Hondákhoz.

 

Honda új utángyártott alkatrészek

Szinte minden típusú, kereskedelmi forgalomban elérhető alkatrészt betudunk szerezni , ami Hondához csak kellhet. A legnagyobb kereskedelmi beszállítókkal (importőrökkel) állunk kapcsolatban, és az évek során nagy kedvezményt is kiharcoltuk, melynek köszönhetően kifejezetten jó, versenyképes áron tudunk alkatrészeket biztosítani.

Ami talán ennél is fontosabb, hogy nem csak "összeválogatunk valamit" a listából, hanem hosszú évek tapasztalataira alapozva ajánlunk alkatrészeket. Ugyanis vannak, mondhatni gyári minőségű alkatrészek is utángyártottban, illetve vannak "kevésbé jól sikerültek" is. Utángyártott alkatrészben éppen ezért próbálunk csak olyan alkatrészt ajánlani, aminél vagy gyári beszállító a gyártó, vagy minőségi Japán alkatrész. Ezért elmondható, hogy kevésbé neves márkák, alkatrészeivel lehet spórolunk párszáz forintot, de minőségben sokat veszthetünk, ezért nem is ajánljuk őket.

 

Vezérlés alkatrészek és szettek :

Vezérlés alkatrészek és szettek esetén is igyekszünk a legmegbízhatóbb márkákból válogatni, melyekre gondosan figyelünk, akárcsak a vásárlói visszajelzésekre. Sok állandó, szervízeléssel foglalkozó partnerünk visszajelzései is fontosak számunkra, valamint más ügyfeleké is. Fontos megjegyezni, hogy néhány utángyártott alkatrész esetén a dobozon található "gyártó" elnevezése erőse megtévesztő, mert Japán alkatrészre utalnak, de mindeközben csak egy csomagoló cég, mely azt teszi a dobozba, amit éppen felvásárolt XY gyártótól. Ezért előfordul, hogy egy ugyanazon cikkszámon szereplő kormányösszekötő dobozában egyszer az X mászor az Y gyártó terméke található. Az áruházláncokban ismert saját márkás termékekhez tudnánk leginkább hasonlítani az esetet, amikor rendszerint váltogatják, hogy éppen kitől veszik a terméket, és cimkézik fel saját logójukkal. Mi ilyen termékeket nem szívesen ajánlunk. Ha esetleg kérdése lenne a témával kapcsolatban keressen fel minket elérhetőségeink valamelyikén, és segítünk választani, dönteni.

Általunk kínált vezérlések az alábbi márkákból tevődnek össze:



Amit a GMB-ről tudni kell: Osaka-ban alapította Matsuoka Seikousyo, 1943 márciusában. Eredeti Japán márka, és minőség. A gyár fő tevékenysége közt szerepel: Vízpumpák gyártása, és feszítőgörgők gyártása.


1965 augusztusában alapították Japánban Kariya városban. Eredeti Japán márka, és minőség. Több mint 13000 alkalmazottat (világszerte 88000) foglakozató Japán cég fő profiljai az autóalkatrészek, azon belül pedig: motorikus alkatrészek gyártása, mint vízpumpa és kuplung.


1919-ben Japánban alapított cég, mely szintén eredeti Japán minőséget gyárt. Több mint 4000 alkalmazottal. Fő tevékenysége a vezérműszíj, és hosszbordás szíj gyártás, valamint foglalkoznak még ipari futószalagok, övek, vízálló lemezek. és fémipari nano-technológiával is.


1970 augusztusában alapították Japánban. Azóta gyártanak vezérműszíjat. A cégről elmondható, hogy talán az egyik legjobb vezérműszíj gyártó az utángyártott termékek piacán. Itthon kevésbé felkapott termék, pedig érdemes rá odafigyelni, kimagasló minősége miatt.

 

 

Féktárcsák fékbetétek

Fékek terén a helyzet kb. hasonló mint a vezérlés szettek piacán, azaz sok márka van a piacon, de igazából keveset ajánlunk teljes nyugodtsággal. Főleg, hogy az autó legfontosabb biztonsági felszereltségéről van szó. Természetesen a legjobb minőség mindig a gyári fékrendszer, melyben hiba nincs, csupán az ára mondható annak a mi fizetésünkhöz mérve. Általában az emberek itthon, inkább a minőségi utángyártott alkatrészt keresik. Sajnos sok olyan csomagoló cég van, mely megtévesztő japános hangzású nevet használ, viszont mi eddig pl. Japán gyártású féktárcsát az elérhető árban, sajnos nem találtunk, csak fékbetétet. Ha őszinték akarunk lenni igazából 2 márkát ajánlanánk kifejezetten ár és főleg érték szempontjából (bár természetesen az összes, hazai piacon kapható féktárcsát tudjuk adni bármely árkategóriában).

Féktárcsa terén a javaslatunk a TRW Lucas.


A TRW inc. története 1901-ig nyúlik vissza, példaként említhető az 1909-es Ford T modell fa kereke, majd 1929-ben a kéziféke is, mely a nevükhöz fűződik autóipar terén. Mindezek mellett autó elektronikába és fejlesztésbe is élvonalba járnak, akár menetstabilizáló rendszerek, légzsák rendszerek, elektromos szervo kormányok, biztonsági övek, és további több mint 40 gépjárműiparhoz köthető biztonsági rendszer terén. Az anyacég egyébként az űrkutatásba is beszállító volt elektronika terén. Fontos tudni, hogy hatalmas cégről van szó több ágazattal. Ebből 2002-ben külön céggé lépett elő a TRW Automotive. A Lucas cég szintén a TRW Automotive tulajdona lett, miután 1999-ben a TRW felvásárolta. Mindkét cég gyári beszállítója több Honda modellnek is fékrendszer terén. Ha a Honda és NASA egyaránt megbízik ebben a márkában, akkor mi is legyünk nyugodtak, hogy nem egy kínai alsókategóriás termék van csomagolva a dobozba. Eddigi tapasztalataink alapján, reklamáció nincs erre a márkára.



Fékbetétek terén a javaslatunk pedig a Kashiyama betétek.

Kashiyama egy igazi Japán fékbetét márka, mely már önmagában garantálja a precizitást és minőséget. Viszont "Ők sem ma kezdték", hiszen Makoto Kashiyama már 1964-ben megnyitotta az autóalkatrész gyártó üzemét, majd 1965-ben kezdték el gyártani az első fékpofákat, mely mai napig töretlenül az élvonalba tartozik, és jelentős eladásokat produkálnak belőle világszerte. Már 1983-ban elérték a több mint 8 millió fékpofa és 600 000 fékbetét szettet. 1984-ben a Japán autóipari szövetség (JAPA) olyan minősítést adott ki fékjeikre, hogy megkezdhették a verseny és rally autókba is a gyártást. Rendelkeznek az ISO9001 ISO9002 és ECE R90(EU) szabványokkal is. A céget a mai napig a Kayhiyama család vezeti. mindössze 130 alkalmazottal.


 

 

 

Gömbfejek, összekötők, lengőkarok



A feszes, és stabil futómű van olyan fontos, mint a jó fék, ha biztonsági szempontból nézzük. Sajnos hazánk útjain rekord idő alatt képesek szétesni a futóművek. Némileg szerencsések vagyunk, hisz a többi európai márkától eltérően, elég sokáig nem kell cserélni ezeket az alkatrészeket, de nem "örök élet" ezeken az utakon. Érdemes időnként átvizsgálni/átvizsgáltatni a futóművet, mert egy-egy pár ezer forintos gömbfej hibája tud akár komoly balesetet okozni, szezonális gumicsere után egyébként ezért is javallott futómű vizsgálat. Természetesen itt is a gyári a legjobb választás, ami a legtovább fog tartani. Persze ezek árazása nem mindig a pénztárcánknak megfelelő, és ilyenkor jön a kutatás, hogy milyen utángyártott alkatrészt érdemes beszerelni. Mi erre a tapasztalatok alapján egy márkát ajánlunk, és ez nem más mint a Japán THREE FIVE (555 Sankei Industry) termékei.
 
 A 555 1960 Szeptemberében alakult Japánban Goshu Seiki vezetésével. Eleinte kormányösszekötőket kezdtek gyártani, majd fokozatosan bővíteni kezdték a termékpalettájukat, és 1973-ban a JAPA tanúsítványát is elnyerték (japán autóipari minőség ellenőrző), majd 1982-ben a második gyár építésének is nekiálltak. 1987 végére már a 7. gyárat is elindították. 1999-ben pedig az ISO9001 minősítést is megkapták. Külön mérnöki csapatuk van az alkatrészek tervezésére, és nagyon komoly minőségellenőrzést végeznek a termékeiken.
 
 Ma már több mint 120 országban vannak jelen a világon, és a megbízható minőségükről híresek. Ügyfeleink, és szerelők visszajelzései alapján, nyugodtan tudjuk ajánlani. Jelentősen jobb minőséget képvisel, mint számos japánnak "álcázott" termék.

 

Kuplungok

 

Fontos kopó alkatrész, mely a kényelmes váltásokhoz nélkülözhetetlen, és melyet általában szettben érdemes cserélni. Természetesen itt is a gyári a legjobb minőség, de ára miatt sokan gondolkodnak utángyártott alkatrészekben. Utángyártott kuplungok terén két jó márkát is bátran ajánlunk ügyfeleinknek.


 

Exedy kuplungok története 60 évvel ezelőttre nyúlik vissza, amikor akkor még DAIKIN Manufacturing néven megalapult 1950-ben Japánban, és már a kezdetektől kuplungok gyártása volt a fő profilja a vállalatnak. Termékpalettájuk a kuplungok változásával folyamatosan bővült, lényegében minden féle kuplungot gyártanak az autóipar teljes területét lefedve.  A vállalat neve 1995-ben Daikin-ről Exedy-re módosult. Ma már verseny kuplungokat is gyártanak és nem csak autókba, de motorokba is. Jelenleg a cég nagyságáról sokat elmond, hogy több mint 41 üzemük van 23 országban, több mint 17000 alkalmazottal!
A termékre panasz nem szokott lenni ügyfeleink részéről, ezért bátran ajánljuk bármely Hondába. Sok Honda esetében gyári beszállító.

 Az Aisin Seiki az egyik legnagyobb alkatrész gyártó, mely 1945-ben alakult Aichi Kogyo néven, majd 1965-ben nevezeték át Aisin Seiki corporationre. A gyártó főként nagy autógyáraknak közvetlen beszállítója, nem csak kuplungok terén (pl vezérlésekhez előszeretettel ajánljuk a vízpumpáit). Többek között gyártanak olajnyomás szabályzókat, dugókat, változó hosszúságú szívósorokat, változó szelepvezérlés alkatrészeket, olajpumpákat de még karosszéria elemeket is (főleg merevítéseket). A gyártó nagyságát a 93000(!!!) alkalmazottjuk és 178 üzemük jól mutatja.
 Minősége véleményünk szerint egyezik az Exedy kuplungokéval.


Rendeléshez keressen fel minket telefonon , vagy akár Facebookon is.