Honda
AVANCIER

A Honda 5 személyes "CUV" (~crossover suv) autója, kizárólag a Japán piacokon (JDM)
  

Honda AVANCIER
1999 - 2003

 

A Honda Avanacier bár az Accord platformra épült, belső tere mégis megnövelt, és ezáltal még tágasabb. Váltója is a padlóról a középkonzolra került, ezzel is segítve az ülések közti mászkálást. A hátsó üléssoron, a középső hely egyben egy lehajtható könyöklőt rejt magában.
A modell 1999 szeptemberi bemutatásakor már kapható volt két motorral, egy 2.3 literes 4 hengeressel valamint egy 3 literes V6-os erőforrással is. A három litereshez egy 5 fokozatú automata váltó is párosult, valamint adaptív tempomat, mely radaros sebességtartásra is képes volt. Összkerékhajtást még a 2.3 literes motorhoz is lehetett kérni.
2003-ban viszont a modell megszűnt a gyenge eladási számok miatt.


Technikai adatok
 

  2.3 3.0 V6
Motor Soros 4 hengeres SOHC VTEC V6 24 szelepes VTEC
Kapacitás 2254cc 2997cc
Sűrítési arány 9.3:1  
Teljesítmény 112Kw/150LE/5700rpm 150kw/200Le/5500rpm
Maximális Nyomaték 205Nm/4900rpm 264Nm/4700rpm
Önsúly 1690kg 1690kg
Legnagyobb sebesség    
Gyorsulás 0-100 km / h    
Hossz / szélesség / magasság 4795/1810/1545 mm 4795/1810/1545 mm
Csomagtér    
Fogyasztás    

 

 

 

Honda AVANCIER 2. generáció

(Honda UR-V)

2016 - ...

 

A második generációs Avancier UR-V néven is kapható. Érdekesség, hogy mindkét néven kínában. És leginkább csak ott. A modell egyébként nagyobb mint a CR-V és az fölé is kívánják helyezni a rangsorban. A prototípus 2015-ös Shanghai autókiállításon debütált, mint Concept D, majd 2016 elején a sorozat kész modellt bemutatták az Auto China kiállításon, Honda Avancier néven. Felszereltségről csak annyit tudni, hogy a CR-V felszereltségét is képes felülmúlni, hiszen a Honda zászlóshajó SUV modellje az kínai piacon. Magyarra fordítva, rövidebb lenne leírni a mit nem lehet bele rendelni listát. Az autó mozgatásáról az új 1.5 literes és a 2 literes turbó motor gondoskodik. Az 1.5 literes VTEC TURBO 193Le, a 2.0 VTEC TURBO pedig 272Le… Igen, utóbbi a Civic Type-R motorja, csak kicsit finomabb vezérműtengely profillal. Az 1.5 mellé egy fokozatmentes CVT váltó jár, a 2.0 mellé pedig egy 9 fokozatú automata (ZF 9HP kódu).

 

Technikai adatok
 

  1.5 VTEC TURBO 2.0 VTEC TURBO
Motor 4 hengeres soros motor, 16 szelepes, DOHC, VTEC TURBO 4 hengeres soros motor, 16 szelepes, DOHC, VTEC TURBO
A motor típusa L15B7 K20C3
Kapacitás 1498ccm (73 × 89,5) 1996ccm (86 × 85,9)
Sűrítési arány 10,6: 1 10.8:1
Teljesítmény 192Le / 5500 rpm 272Le / 6500 rpm
Maximális Nyomaték 260 Nm / 1600-5000 rpm 370 Nm / 1500-4000 rpm
Átviteli / meghajtás CVT fokozatmentes 9 sebességes automata
Önsúly 1431Kg 1804Kg
Legnagyobb sebesség ? ?
Gyorsulás 0-100 km/h 9,6s 7,8s
Hossz / szélesség / magasság Avancier: 4816 / 1942 / 1669 mm
UR-V: 4825 / 1942 / 1669 mm
Gumi méret 245/55R19
Fogyasztás
Liter / 100 km AT
Városi ?
Nem Városi ? 
Kombinálva 7,2 

 

Liter / 100 km AT
Városi ?
Nem Városi ?
Kombinálva 8,3