Honda
Today

A "kei car" koncepció alapján készűlt az autó, azaz hogy K kategóriás Japán adózási rendszernek eleget tegyen, tehát kis méret, és motor, a receptje, hogy igazi városi kisautó legyen.
 

Honda Today
1985 - 1990

 

 

1985-ben mutatták be az első Today-t, az akkori jogszabályoknak megfelelően, ám az évek folyamán ahogy a szabály változott, az autó is. Első példány egy kéthnegeres JW1 kódú motorral érkeze, mely 545cc löktérfogatú motorral rendelkezett, párhuzamosan az első generációval.

 

Honda Today
1988 - 1993

 

 

1988-ban bemutatott kisautó már három hengeres 657cc motort kapott, mely már PGM-FI volt.  1990-ben új lökhárítóval módosult a rendeleteknek megfelelően, de így is csak 1993-ig őrizte meg formáját.

 

Honda Today
1993 - 1998

 

 

1993-ban az új modellhez nem csak előző generáció háromhengeresét, hanem annak nagyobb teljesítményű változatát az MTREC motort is kínálták. Ezt a motort a Honda Beat-ből örökölte meg. Mindkét motor 5 sebességes kézi váltóval, illetve három sebességes automatával elérhető volt. Valamint 4WD hajtással is meg lehetett vásárolni.

Technikai adatok (MTREC)
 

  656cc
Motor Soros 3 hengeres SOHC / E07A
Kapacitás 656cc
Sűrítési arány 10.0:1
Teljesítmény 47kw / 64Le / 8100rpm
Maximális Nyomaték 61Nm / 7000rpm
Önsúly 730kg
Legnagyobb sebesség 150km/h
Gyorsulás 0-100 km / h  
Hossz / szélesség / magasság  
Gyári abroncsok  
Fogyasztás 5.8l/100km átlag