Honda
Today
A "kei car" koncepció alapján készűlt az autó, azaz hogy K kategóriás Japán adózási rendszernek eleget tegyen, tehát kis méret, és motor, a receptje, hogy igazi városi kisautó legyen.
Honda Today
1985 - 1990
1985-ben mutatták be az első Today-t, az akkori jogszabályoknak megfelelően, ám az évek folyamán ahogy a szabály változott, az autó is. Első példány egy kéthnegeres JW1 kódú motorral érkeze, mely 545cc löktérfogatú motorral rendelkezett, párhuzamosan az első generációval.
Honda Today
1988 - 1993
1988-ban bemutatott kisautó már három hengeres 657cc motort kapott, mely már PGM-FI volt. 1990-ben új lökhárítóval módosult a rendeleteknek megfelelően, de így is csak 1993-ig őrizte meg formáját.
Honda Today
1993 - 1998
1993-ban az új modellhez nem csak előző generáció háromhengeresét, hanem annak nagyobb teljesítményű változatát az MTREC motort is kínálták. Ezt a motort a Honda Beat-ből örökölte meg. Mindkét motor 5 sebességes kézi váltóval, illetve három sebességes automatával elérhető volt. Valamint 4WD hajtással is meg lehetett vásárolni.
Technikai adatok (MTREC)
656cc | |
Motor | Soros 3 hengeres SOHC / E07A |
Kapacitás | 656cc |
Sűrítési arány | 10.0:1 |
Teljesítmény | 47kw / 64Le / 8100rpm |
Maximális Nyomaték | 61Nm / 7000rpm |
Önsúly | 730kg |
Legnagyobb sebesség | 150km/h |
Gyorsulás 0-100 km / h | |
Hossz / szélesség / magasság | |
Gyári abroncsok | |
Fogyasztás | 5.8l/100km átlag |